Innerlijke rust en vastberadenheid

Hart en nieren - lever en longen

In mei kan je twee lessen volgen over het hart/nier en de lever/longen. De cursus is voor iedereen toegankelijk.

We onderzoeken de diepere betekenis van deze organen, maar bekijken ook hoe we deze organen aan de hand van yogaoefeningen kunnen versterken. Op deze manier ontdek je dat je zelf in staat bent om meer rust, standvastigheid en stabiliteit te ontwikkelen.

Iedere mens is in staat om bewust, door zelf de waarneming te sturen iets nieuw te creëren dat ten goede komt aan de mentale gezondheid.

Voor wie meer wil weten over het hart, de nieren, de lever en de longen en hoe je deze organen kan ondersteunen is van harte welkom.

Twee lesdagen: zaterdag 11 en 25 mei 10h tot 17h30
Kostprijs: 75 euro/dag

Voor meer inlichtingen en inschrijven: Philippe Gits, info@yogaschool.be - tel.: 0473/41 68 41.

Graag ten laatste vijf dagen vooraf inschrijven.

Op voorhand betalen kan via met een overschrijving op volgend rekeningnummer. Vermeld steeds je naam en vermeld naam en datum van het seminarie: rekeningnummer BE62 0682 1415 0361.
Alle bovenvermelde seminaries gaan door bij de School voor Yoga en Esthetiek, Moervaartveer 2 te Eksaarde (Lokeren).

Website by

{{ popup_title }}